Sokan jelezték, nem tudnak tévézni Nagyatádon és környékén

A Micro-Wave Kft. műszaki átállást végez a szolgáltatás korszerűsítése és minőségjavítása érdekében. Az előfizetőknek csupán egy automatikus hangolást kell lefuttatnia készülékükön, válaszolta kérdésünkre a szolgáltató.

Az elmúlt két napban többen is szerkesztőségünkhöz fordultak a Micro-Wave Kft., a LÁT-SAT Kft. jogutódja ügyfelei közül, mondván, valami gond van a szolgáltatóval, nem tudják nézni a tévéműsorokat, az ügyfélszolgálatot pedig nem érik el.

Megkeresésünkre a szolgáltató képviselői elmondták, hogy éppen műszaki átállást végeznek, amiről több fórumon is tájékoztatták előzetesen az ügyfeleiket. Emiatt mindenkinek a tévékészülékén el kell indítania egy automatikus hangolást. A honlapjukon és a telefonközponton (82/778-000) keresztül is elérhető ehhez egy segédlet. Akinek ez nem sikerül, kérhet segítséget tőlük, ebben az esetben kimennek a lakására, és elvégzik a hangolást. Ha sok ilyen kérést kapnak, akkor, persze, időbe telik, amíg mindenkihez eljutnak.

A telefonközpontjukat is igyekeztek megerősíteni, emelt létszámmal dolgoznak, de nagyon sokan hívják őket, nyilván ezért nehezebb most elérni az ügyfélszolgálatot.

A Micro-Wave Kft. hangsúlyozta: igyekeznek mindenkinek segíteni, az ügyfeleik megértését és türelmét kérik az átállás idején. A vállalkozás csaknem 40 településen lát el televízió, internet és telefonszolgáltatást.

Depositphotos
Depositphotos

 

Megosztás